Blått, Vitt och lite Rött :)

Båtdress

Ännu en Mathilde blus från Tilly and the button har sett dagens ljus. Denna gång blev det lite maritim stil över det hela och jag gjorde blusen så den passade till mina nya röda byxor. Har invigt outfiten när jag var i Göteborg på en 24 timmars lyxsemester och jag trivdes i den med en gång.

Tyget till blusen har köpt hos Mrs Bao och byxornas tyg kom från Ohlssons.

mathildeblusar

Här är en lite samlingsbild på alla mina Mathilde blusar. Fastnar jag för ett mönster blir det ofta flera olika varianter….vet inte om det kommer en fjärde 🙂

2 thoughts on “Blått, Vitt och lite Rött :)

Leave a Reply

